Sunday, July 25, 2010

Bekas Alat Jahitan

Saya sering bawa barang asas jahitan seperti benang, jarum, pencucuk jarum dan pemotong benang disekitar rumah.Satu masalah yang saya sering hadapi adalah tertinggal barang-barang ini atau kadang – kadang jarum dan peniti hilang :) . So hari Jumaat lepas, saya bercadang untuk buat beg kecil untuk alat-alat tersebut.

Bangun pagi, lepas sembahyang carilah kain yang sesuai. Minta maaf mak, rasanya kain lebihan buat baju raya mak ini yang paling sesuai :) . So duduklah saya berpandukan sebuah buku (tulisan Jepun) yang menunjukkan bagaimana bag ini disiapkan. At last inilah hasilnya..

IMG_1246 IMG_1247

Kasihan Haqim, lambat breakfast sebab mama nak siapkan beg kecil ini. Ehmm emak jealous nak satu juga, tapi next time lah saya buat untuk mak.

One of the item that I love to do it again…:) cuma mungkin next time besar sikit…

IMG_1245Hari ini juga kami menyusun quilt-quilt yang telah siap dalam satu almari. So this is our store :)

No comments:

Post a Comment